Mulle iskee kohta paniikki, vaikkei panikkiin olekaan mitään syytä... :)
Mitä ihmettä puen pojalle 1v. synttäreille päälle?? tai 1v. kuvaan??

En haluais laittaa ihan tavallisia vaatteita, mutten toisaalta jaksais lähteä niitä varta vasten ostamaankaan.. Laitan siis jotain mitä kaapista sattuu löytymään, puhtaana.. :):)

Mutta se, mikä pisti kunnolla panikoimaan on se, etten oikeen tiiä ketkä kaikki kutsuisin ja mitä kaikkea laittaisin esille.. Toisaalta en jaksaisi tehdä paljoa, joten en tee ja toisaalta kun ei jaksa niin ei silloin jaksa.. Musta on tullut laiska.. Nytkin oon koko päivän istunu kotona ja syöny.. Mikähän on vikana.. no kuitenkin, väsyttää kamalasti, melkein liikaakin..

Oon ihan poikki, enkä jaksa tehdä mitään.. Niin ja selkäkin on niin kipee, etten pääse enää tästä tuolistä ylös kun tähän pääsin ähisten istumaan.. Laiskan lisäksi musta taitaa tulla rampakin.. *huokaa syvään*  Tänään on valitus päivä! Anteeksi..

Helteetkin on nyt sitten loppu.. On kylmä, piti oikeen ettii pitkän hihasta päälle.. Mua palelee.. Nenäkin vuotaa.. Oonkohan tulossa kipeeksi??

No, mutta millasen kakun teen?? Oisko jollain jotain erikoista kakku ehdotusta sellasta,  helppoa... Jonka tällänenkin osaa tehdä.. (en siis oo kovin hyvä leipomisessa, saati kakkujen koristelussa... :) Taiteellinen minä ei toimi yhteen ajatusteni kanssa..) :D

No jos jollakin ois vinkkejä, niin laittakaa.... Ois paljon apua.. :):) niin ja kiitos.. :)
Mikähän mulla on, ku hermostuttaa ja hermoilen koko ajan.. Pinna kireellä... *ei ymmärrä enää edes itseään...*